PDF Drukuj Email

 

“Głównym i nadrzędnym zadaniem
lidera jest dbałość o JAKOŚĆ PRACY,
poprzez podejmowania działań
owocujących jakością
pracy OCHOTNICZEJ
i przeciwdziałających jakości
pracy NIEWOLNICZEJ.”


Helmut V. Gläser



 

 

Jakość pracy ludzi na najniższym poziomie struktury organizacyjnej zaczyna się na samej górze, a pracownicy z pierwszej linii mogą decydować o sukcesie lub porażce całego Twojego biznesu.

Utrzymanie wysokiej jakości pracy, przez najlepszych nawet pracowników wymaga świetnego kierownictwa, dlatego dobrzy przywódcy, by sprostać zadaniom w świecie ciągłych zmian -  muszą stale rozwijać swoje kompetencje zarządcze: komunikatywność, sprawność organizacyjną, wzmacnianie zespołów, motywowanie i inspirowanie ludzi.


Z myślą o liderach, którym zależy na wysokiej jakości pracy swojej i swoich zespołów, przygotowaliśmy warsztaty, podczas których wypracujemy nowe sposoby działania i znajdziemy odpowiedzi na pytania:



  • Co tak naprawdę motywuje ludzi do pracy i jakie warunki muszą zostać spełnione, by tę motywację utrzymać?

  • Jak wzmocnić kreatywność w zespole? Jak zarządzać konfliktami, by dochodzić do konsensusu i zupełnie nowych rozwiązań?

  • Jak sprawić, by ludzie ze sobą współpracowali i się wzajemnie wspierali - zamiast rywalizować?
  • Jak zarządzać młodym pokoleniem i jak “uruchomić” wiedzę najstarszych stażem?

  • Jak uzyskać efekt SYNERGII?


Korzystać przy tym będziemy z dorobku R. Bransona, P. Lencioni, D. Neenana,
D. Cooperridera, J. Whitmore'a,  R. Bandlera, G. Batesona,
R. Dieltsa, H. V. Gläsera i D. Kolba.

 

 

 

 

 

.....

 

 

 

 

 

  • Wyznaczanie, precyzowanie i komunikowanie celów,

  • Delegowanie  zadań, 

  • Monitorowanie pracy zespołu,

  • Zarządzanie przez misję i wartości.

  • Zarządzanie czasem i sobą w czasie,


 

  • Komunikacja i porozumiewanie wielopoziomowe,

  • Przyjmowanie i przekazywanie informacji,

  • „Klucze” komunikacyjne i “kasowniki”,

  • Aktywne słuchanie,

  • Wystąpienia publiczne - z przyjemnością!


 

 

  • Strategie win-win,

  • Wzmacnianie synergii,

  • Rozwiązywanie konfliktów,

  • Zwiększanie kreatywności zespołów,

  • Prawidłowe zarządzanie stresem i emocjami,

  • Asertywność,

  • Odporność na manipulacje,

  • Informacja zwrotna i ocena;


 

 

  • Jak podtrzymywać motywację swoją i zespołu,

  • Jak korzystać z misji i wartości w zarządzaniu,

  • Narzędzia coachingowe w budowaniu motywacji;


 

 

  • Metaprogramy i modalności R. Bandlera,

  • Badanie doceniające D. Cooperridera,

  • Model zmian i uczenia się R. Dieltsa,

  • Piramida potrzeb A. Maslowa,

  • Piramida 5 -iu dysfunkcji pracy zespołowej P. Lencioni,

  • GROW Johna Whitmore'a,

  • Pytania coachingowe,

  • Metoda Points Of You,

  • Metafora,

  • Techniki profesjonalnego słuchania,

  • Techniki dopasowania - jako wstęp do przewodzenia w zespole,

  • Burza mózgów,

  • SMARTER,

  • Wspierająca recenzja,

  • Gry zespołowe D. Neenana;


 


 

Para trenerów i praktyków zarządzania, wspólnie prowadząca firmę Itekom Sp. z o.o., prezentująca odmienne (nierzadko skrajnie) style zarządzania, co dodaje warsztatom dodatkowego wymiaru praktycznego.


 

 

 

 

Coach ICF ACC,  trener biznesu, MBA i magister sztuki - posiadając wykształcenie artystyczne z  powodzeniem korzysta ze sztuki - wzbogacając nowoczesny coaching biznesowy o narzędzia artecoachingu. Posługuje się technikami superlearningu oraz nowoczesnego coachingu biznesowego.

Ekonomista z doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu.
Pracowała m.in. dla Grupy Kapitałowej VOX, gdzie była odpowiedzialna za integrację i przygotowanie do pracy zespołów sprzedażowych w nowych oddziałach Składów Budowlanych VOX.  W Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu kreowała i organizowała marketingowe wsparcie sprzedaży. W tym czasie Stary Browar otrzymał od ICSC - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych tytuł „Najlepsze Centrum Handlowe Europy”, a rok później „Najlepsze Centrum Handlowe Świata.  W firmie Itekom szkoli i zarządza zespołem handlowców sprzedających nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne.

Więcej...


Certyfikowany trener organizacji, międzynarodowy instruktor z ponad 20-letnią praktyką w budowaniu i zarządzaniu zespołami. Organizator i wykładowca kilkudziesięciu kursów, szkoleń oraz seminariów m.in. dla firmy Altkom Akademia. Prowadzi treningi z budowania zespołów, negocjacji, doskonalenia umiejętności menedżerskich, doskonalenia zawodowego szefów działów IT.  więcej...

 


 

 

 

 





  • W procesie uczenia się mają możliwość odwołania się do już posiadanej wiedzy i dotychczasowego doświadczenia lub doświadczeń dostarczanych w trakcie zajęć;

  • Nowe informacje są spójne z dotychczasową wiedzą i doświadczeniem –  materiał pozostający w konflikcie z dotychczasową wiedzą jest przyswajany dużo wolniej;

  • Doświadczenie uczestników jest uznawane za cenne w szkoleniu;

  • Uczestnicy rozumieją znaczenie, przydatność i wartość tego czego się uczą;

  • Uczestnicy mogą wyrażać własne zdanie bez obaw o „cenzurę”;

  • Uczestnicy mają prawo popełniać błędy;

  • Uczestnicy mają wpływ na zakres, tempo, czas i sposób uczenia się;

  • Uczestnicy uczą się w podejściu praktycznym i angażującym emocje;

  • Uczenie się to środek pomocny do poradzenia sobie ze zmianą, a nie cel sam w sobie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udział w 3 dniowych warsztatach coachingowych: 900 zł netto
Kwota ta obejmuje:
aktywny udział w warsztatach w komfortowych salach szkoleniowych razem z grupą 8-12 praktyków zarządzania, materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe, posiłki
oraz
3 godziny indywidualnego coachingu lub konsultacji po warsztatach

Cena specjalna dla Działaczy i Społeczników oraz Uczestniczek Rozbijalni Szklanych Sufitów.
Zapytaj: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


Przewaga warsztatów coachingowych nad zwykłym szkoleniem jest taka, że oprócz zdobycia wiedzy
i nowych umiejętności Uczestnicy zmieniają sposób myślenia o procesie zarządzania i własnej roli
w tym procesie. Dzięki coachingowi pokonują ograniczające przekonania, wzmacniają poczucie własnej wartości
i z większą energią podejmują kolejne wyzwania.

Wzmocnienie Liderów w w/w obszarach zapewnia im większą skuteczność w takim prowadzeniu zespołów,
by wzrastała motywacja, kreatywność i wydajność pracy -

- dzięki temu inwestycja zwróci się w krótkim czasie.




Wypełnij formularz zgłoszeniowy


 

Zapisz

Zapisz

 
© Intelkom 2010