MISJA | WARTOŚCI | ZASADY
Jesteśmy po to, by poprzez rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny rozwijać i wspierać
budowanie więzi międzyludzkich opartych na
szacunku i zaufaniu.
Propagujemy nowoczesne metody pracy z ludźmi,
służące otwarciu na nową wiedzę, wzmacnianiu relacji
i współpracy; promujące kreatywność, tolerancję
i docenienie różnorodności.
Korzystając z nowoczesnych metod nauczania sprawiamy, że nauka jest przyjemną, fascynującą przygodą dającą radość i satysfakcję.
Prowadzone przez nas spotkania nie są szkoleniami typu „siądź i posłuchaj” ale interaktywnym procesem opartym na superlearningu i metodach coachingowych, angażujących zarówno wiedzę, umiejętności jak i emocje uczestników – dzięki temu uzyskujemy błyskawiczne przyswajanie nowej wiedzy i praktyczne zdobywanie nowych umiejętności..
Przewaga warsztatów coachingowych nad zwykłym szkoleniem jest taka, że oprócz zdobycia wiedzy i nowych umiejętności uczestnicy mogą dokonać zmian na poziomie przekonań i emocji – przekroczyć ograniczające przekonania, wzmocnić poczucie własnej wartości i z większą energią oraz dobrym nastawieniem podejmować kolejne wyzwania.
Wzmocnienie w tych obszarach zapewnia uczestnikom większą skuteczność w działaniu – dzięki temu inwestycja w podnoszenie kwalifikacji zwraca się w krótkim czasie.
ZAŁOŻENIA METODYCZNE
I ZASADY
Pracujemy zgodnie ze standardami
i Kodeksem Etycznym
International Coach Federation
Pracujemy zgodnie z zasadami uczenia D. Kolba - dorośli uczą się najlepiej, gdy:
- Uczenie się to środek pomocny do osiągnięcia celów, realizacji planów lub poradzenia sobie ze zmianą a nie cel sam w sobie,
- Wiedza i doświadczenie uczestników jest uznawane za bardzo cenne w szkoleniu,
- W procesie uczenia się uczestnicy mają możliwość odwołania się do już posiadanej wiedzy i doświadczeń, którymi podczas zająć mogą się dzielić z innymi,
- Uczestnicy rozumieją znaczenie, przydatność
i praktyczną wartość tego czego się uczą, - Uczestnicy mogą wyrażać własne zdanie bez obaw
o „cenzurę”, - Uczestnicy mają prawo eksperymentować
i popełniać błędy, - Uczestnicy mają wpływ na zakres, tempo, czas
i sposób uczenia się, - Uczestnicy uczą się w atmosferze szacunku
i zaufania w podejściu praktycznym
i angażującym emocje.