PDF Drukuj Email

Szkolenia dla handlowców


Jak zostać naprawdę dobrym handlowcem?

 

 

.........

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak obronić cenę?

Jak działać, żeby klient kupował właśnie od nas?


Celem treningów i warsztatów szkoleniowych jest wzmocnienie umiejętności i poszerzenie wiedzy na temat procesu sprzedaży. Handlowcy uczą się znajdowania klientów, rozpoznawania ich potrzeb, rozmawiania językiem korzyści klienta, przewodzenia kontaktem, prezentowania oferty, obrony ceny
i zgrabnego finalizowania transakcji. Wracają z warsztatów z zestawem konkretnych narzędzi i umiejętnością ich stosowania. Rozumieją poszczególne etapy procesu sprzedaży i ich wzajemne powiązania.Wiedzą jaka jest rola handlowca na każdym z tych etapów. Świadomie kształtują swoją postawę wobec klientów, aby utrzymać wysoki poziom motywacji i doskonałej kondycji psychicznej.


Uczymy:

Jak zbudować zaufanie i pozyskać sympatię klienta
Jak przekonać klienta, by powiedział nam szczerze jakie ma potrzeby i na czym mu zależy
Jak rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta – jak zadawać pytania i profesjonalnie słuchać
Jak rozpoznać "decydentów" i jak rozmawiać z każdym z nich
Jak pozyskać "agentów wpływu"
Jak prezentować produkt językiem korzyści
Jak wykorzystać techniki argumentacji
Jak rozmawiać by osiągać konsensus

Jak przedstawić cenę, jak ją uzasadnić i obronić
Jak prawidłowo zareagować na: wymówki, zarzuty, sprzeciwy
Jak skutecznie odeprzeć ataki taki na cenę – np. „za drogo”
Kiedy nie, kiedy tak i na jakich warunkach udzielić rabatów i upustów
Jakie techniki finalizacji sprzedaży mamy do wyboru?
Jak zmniejszyć dysonans po zakupowy – jak utwierdzić klienta w słuszności wyboru,



Przydatne handlowcom:

Negocjacje handlowe

Trudni klienci i obsługa reklamacji



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..................,,,,,,,,,,,,,
 
© Intelkom 2010