"Trudni" klienci PDF Drukuj Email


Obsługa reklamacji i praca z trudnym klientem



Dobrze obsłużona reklamacja sprawia, że klient pozostaje z firmą na długo i rekomenduje ją innym. Źle obsłużona reklamacja zwykle skutkuje utratą klienta i nierzadko także pracownika.

Duża rotacja załóg w działach narażonych na kontakt z klientami zdenerwowanymi czy podnoszącymi głos, jest powszechnym problemem zarówno u producentów jak i w firmach sprzedających towary lub usługi. Tymczasem obsługa „trudnego" klienta nie musi wiązać się ze stresem i wyczerpaniem nerwowym pracowników.

Uczymy jak nie ulegać emocjom klienta wykorzystując technikę metapozycji i dysocjacji. Przybliżamy 6 żelaznych zasad postępowania z trudnym klientem. Uczymy odczytywania intencji i systemu wartości klienta.  Poprzez doświadczanie i przeżywanie uczymy przewodzenia kontaktem w oparciu o dopasowanie na bazie mowy ciała, metaprogramów i modalności. Uczestnicy treningu zostają w pełni wyposażeni w narzędzia i techniki pozwalające nawet najtrudniejsze sytuacje kończyć sukcesem obu stron. Panowanie nad emocjami i nie uleganie przemocy psychicznej jest naturalnym efektem szkolenia.


Zastosowane techniki treningu  pozwalają w szybki i ciekawy sposób przyswoić nową wiedzę, zdobyć potrzebne umiejętności i wprowadzić pożądane zmiany w zachowaniach.


Zapraszamy na trening osoby pracujące na „pierwszej linii”: menedżerów, handlowców, pracowników sekretariatów i kancelarii i przede wszystkim pracowników działu reklamacji.



 
© Intelkom 2010